0

My Song (2)

Ok, its also got Eng and Jap trans.
No comments about this 1
Cause its my fav so far.
SO SHUT UP AND LOOK!!
IF NOT I'LL CURSE YOU!!
SERIOUSLY (not really)


When minutes pass
It becomes hours
More and more hours
Would make a day.
Have you ever thought of how a minute is made?

Flowers bloom and wilt
Trees grow and bend over
Butterflies live then die
People that are hopeless find their own hope,
But I never found mine.
How could I find a hope of my own?

Sometimes it’s better to say ‘I’m sorry’ rather than give excuses
Sometimes it’s better to not leave when you are leaving
But at times,
Just saying a simple yet truthful ‘Goodbye’ when you’re going would be better.

I’ll try not to love you
I can’t stop it though
My feelings are overflowing
My heartbeat is racing
My tears are running
And I just want you.

Just a little nibble on the ear,
Tells me that something good is going to happen soon.
Just a long touch on the lips,
Would say you wouldn’t want to leave me and you’re leaving
Just a little peck on the cheek,
Says that you miss me and want to be with me
I wonder what that tongue that slipped in meant?

You make me miss you,
Yet make me hate you
I never wanted to leave you
‘Cause you looked so truthful
I’ll be by your side forever.

I’ll try not to love you
I can’t stop it though
My feelings are overflowing
My heartbeat is racing
My tears are running
And I just want you.





分を渡す
時間になります。
多くの時間
1 日になります。
これまで 1 分の実行方法の思ったか。

花の咲くと WILT
木が成長し、上を曲げる
蝶が生活し、死ぬ
自分の希望、絶望的な人を検索します。
私は私が見つかりません。
自分の希望を見つけることが方法は?

時々 『 すみません 』 と言うよりするほう言い訳
時々、出るときは残さないことをお勧め
時が、
もしときだけ、シンプルかつ真実の 『 さよなら 』 を言うはずです。

私を愛していないしてみましょう
私が停止できません。
自分の気持ちがあふれています。
私のハートビート レースです。
私の涙を実行しています。
だけほしい。

少しつつく、耳にだけ
私は何かいいすぐに実行しようとしていることを通知します。
長い気味で、唇だけ
言って、私と君はことのままにするでしょう出発
ちょっとついばむ だけで、頬、
私を見逃すし、私にできるようにすることを言う
何の意味はでそっとその舌かしら?

私、見逃すことを確認します。
まだ私、嫌いなことを確認します。
私は、残したいです。
真実の そうに見えたなぜなら
あなたの側で永遠にでしょいます。

私を愛していないしてみましょう
私が停止できません。
自分の気持ちがあふれています。
私のハートビート レースです。
私の涙を実行しています。
だけほしい。

0 0pinions | C0mments:

Post a Comment

You've come to the end of this blog page. Please proceed backwards/forwards.
Back to Top